new

.

pondelok, 20. júna 2016

Kozmetické New in a neprehliadnuteľné slnečné okuliare, ktoré sú aj priehľadné

Už veľa ráz som chcela napísať aktuálne kozmetické new in, ale vždy to odložím a vlastne produkty pomíňam a potom si poviem, že by sa zišlo radšej napísať spotrebované, a ani to neurobím a potom ani neviete moje tipy na kozmetiku. Nie, že by to bolo pre vaše životy úplne potrebné a interesovalo by vás to, ale sama som veľmi rada ak na nete u blogeriek nájdem produkt, ktorý sama nepoznám a vďaka nim ho objavím.
A počas toho, ako si budem usŕkavať z kávy z novučičkého "koťoga" (má aj železitú chuť ešte) vám napíšem o Rimmel rúžoch so skvelou konzistenciou, zázračnej tónovacej paletke a slnečných retro scifi okuliaroch.


Zľava: Sprchovací gél - Tesori d´Oriente Japanesse Rituals a mydlo Orchidea - obľúbená talianska značka, ktorej sprchovacie gély, telové krémy a mydlá veľmi rada skúšam, či už majú  extravagantnú vôňu orientu alebo klasických kvetov. Japonský rituál som ešte nevyskúšala, ale veľmi sa teším na zážitok s ňou v sprche. Túto značku je ťažké zohnať na Slovensku, zatiaľ som našla iba dve miesta, a to Trenčín - Parfuméria Viktoria a Tesco na Kamennom námestí v Bratislave. Vrelo odporúčam! Sú to top produkty, ktoré ja budem používať dokedy budú dostupné. 
BB Cream od Essence - na leto nechcem zaťažovať tvár make-upom, ktorý sa aj tak na tvári má tendenciu roztekať. Za účelom jednoduchého zjednotenia pleti som si zaobstarala najprv BB Cream od Rimellu, ktorý je ale totálne (s prepáčením) na h....kto to kedy videl, aby sa bb krém vrstvil na tvári do oranžových máp? Tento od Essence je ale super,  a ešte aj lacnejší. 
Skrášľujúci fluid od Dermacol - nečudujem sa, že značka Dermacol sa teší takej popularite, keď v jej repertoári nájdete aj takýto produkt. Úplná sranda na leto je tento fluid. Je to akoby oveľa tekutejší transparentný make-up, ktorý obsahuje malinké lesknúce sa čiastočky. Je možné ho zmiešať s make-upom alebo ho naniesť napokon a nevtieravým spôsobom dodá pleti lesk a jas. Pre mňa je jasným favoritom na nahé líčenie, nanesiem v lete bb krém, tento fluid, špirálu a ide sa na zmrzku. 
Parfum La Petite Robe Noire od Guerlain - značka Guerlain je pre mňa v líčení taký luxus asi ako vytúžený Chanel v obliekaní. Chcela by som viac ich produktov, hlavne teraz ten rúž, ktorý má vôňu práve ako tento parfum. Juj, to by bolo na blogu básnenia o ňom. Túto vôňu som dostala od sesternice, ktorej sa nepáčila, no ja ju milujem. Naozaj zastáva úlohu malých čiernych v parfumovanej podobe, pretože akonáhle si ju na sebe streknem, vytváram na sebe voňavý obláčik elegancie. 
Kontúrovacia paletka Gabriella Salvette - veľa muziky za málo peňazí. Za 5 ečok tieto tri rozkošné okrúhle políčka so senzačnými elementmi pre každodenné líčenie. Úplne ideálny bronzer, úplne prívetivé ružové líčka, totálne vhodný rozjasňovač. Must have. Fakt. Presvedčivým argumentom je aj predstava, že si každú z vecí nemusíte kúpiť osobitne. Tu je to all in one. A za cenu jedného. 
Rúže od Rimmel - netuším presne aká je to edícia, myslím, že ten bledší je od Katy Perry či čo, ale tá krásna krémová konzistencia a silná pigmentácia ma presvedčili o tom, aby som si hneď dva kúpila (a potom ešte tretí).



Nikdy som nezvykla ísť do týchto odtieňov, ale je to také ňuňu nežná farbička. Myslím, že pekne bude vyzerať aj na opálenej tvári. 


Vintage rose je skôr môj preferovaný odtieň, preto ho nosím často. Avšak, obrovská nevýhoda týchto rúžov...veľmi krátko vydržia na perách :(



 A teraz prejdime k okuliarom. Na letnyhit.sk (link v bočnom menu) zoženiete fajné kúsky. Okrem slnčákov, medzi ktorými sú klasické pilotky, retro formy alebo dáke recesie, nájdete aj rozšírený sortiment kabeliek. Ja som si pre toto leto vybrala tieto vtipné retro. Majú lenonkovský základ a sú doplnené o funny možnosť - vyklápanie tmavých sklíčok. Úplná šupa. Trúfli by ste si? 




Mám písať o kozmetických vychytávkach a new in veciach? Aké články vlastne u mňa máte radi?

1 komentár :