new

.

štvrtok, 30. júna 2016

русская девушка (Ruské dievča)

Je leto, takže šijem. Rada by som vám  predstavila niečo z mojej novej kolekcie, i keď  tento top už má svoju majiteľku, ale  táto séria fotografií je veľmi vydarená.
Páči sa mi, že v rámci spontánnosti a bezprostrednosti počas fotenia vznikajú rôzne pracovné názvy, napríklad minule náhrdelník s drevenými guľočkami na saténovej stužke dostal názov "Guleny". Tak ho aj nájdete na sashe.
Keď si moja modelka Linda obliekla tento outfit, teda bordovú bohatú sukňu z lesklého bavlneného saténu a bavlnený top s rukávikmi z atraktívneho materiálu, v ktorého dezéne nájdete i papagája, ale hlavne kvety, ruže, zatúžila sa premeniť na ruskú dámu a preto sa snažila tváriť vznešene a pyšne zároveň. Z toho vznikli nonšalantné pózy plné ľahkosti a ľudskej architektonickosti, ak to smiem nazvať takto pompézne :D
 Modely, ktoré momentálne tvorím sú vždy vyrobené z prírodných materiálov, pretože určite s príchodom nehoráznych teplôt túžite po pohodlí a savosti. Tieto atribúty pohodlnosti vedia zabezpečiť jedine  materiály ako bavlna, viskóza alebo hodváb. Polyesteru patrí zadná časť skrine, nech už sa tvári akokoľvek.













Tak ako sa vám páči týchto pár kúskov? Čo nosíte v lete vy?

3 komentáre :

  1. tvoju sukňu nosím! :D krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja vieeem, že ju nosis ( z dobre informovaného zdroja):D a som moc rada :) ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť