new

.

sobota, 2. júla 2016

Biele šaty ľahšie ako biela hmla a kabelka sťa lúka

Pokračujem vo zverejňovaní nových kúskov, ktoré vo svojom letnom šatníku môžete mať aj vy. S príchodom maximalistikcých tendencií, ktoré zaplavili už niekoľko kolekcií pripravených na nosenie od svetových dizajnérov ako Gucci (predovšetkým Gucci), Dolce & Gabbana alebo Alexander McQueen, som aj ja vzala do rúk ihlu, bavlnky a začala s nimi maľovať na koženku. Nevedela som, čo presne vznikne na prešívanom béžovom kúsku, ale začala som kvietkami, s jednoduchými, ktoré som zväčšovala, naberali na objeme, farebnosti, na novosti, nešlo prestať, chcela som ich tam mať čo najviac. Áno, hovorí sa, že všetkého veľa škodí a menej je niekedy viac, ale určite vás väčšmi ohúri lúka, kde sa striedajú vlčie maky, nevädze, margarétky so steblami vysokej trávy, ako jedna púpava pri ceste. To samotná príroda a jej motívy nám dávajú príkazy k akceptovaniu a zbožňovaniu maximalizmu. Taktiež história, ktorá bola plná opulencie, zlatavosti a zložitosti. Dnešná doba sa to snaží zjednodušiť, pretože prináša iné podmienky...či už ekonomické, ekologické...to je na dlhú filozofickú rozpravu. Každopádne ku ktorému -izmu sa prikláňate viac? Ktorý vám imponuje a prečo? Chvíľka letnej filozofie pri pohári ľadového čaju o vás možno prezradí viac, ako ste si mysleli. 
Šaty sú protipólom. Jendoduché, svižné, ľahké, pohodlné. Navrhla som ich zvlášť pre tehulky, ale pokojne si ich môže obliecť aj nežná romantická duša, nejaká urbanistická víla, čo ešte nie je v očakávaní. 
















Veľmi ďakujem Linde za pózovanie. Je naozaj nádherná. 

5 komentárov :

  1. Šaty ti veľmi pristanú :)))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľké ooooooooo ♥ či už k šatám alebo ku kabelke....spolu tvoria dokonalú kombináciu a podľa mňa ich je škoda aj rozdeľovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) no mohli by ostať spolu, máš pravdu :)

      Odstrániť
  3. Vecičky sú krásne a tebe to neskutočne pristane :) Si ako víla :)

    OdpovedaťOdstrániť