new

.

štvrtok, 14. júla 2016

Matná metalická láska na pery

Toto je lesk na pery, ktorý je rozoznateľný ako trebárs chanelka. Minule ho mala kamarátka na sebe a hneď som vedela, že je to on. Je totiž špecifický svojím matným vzhľadom, ale zároveň svojou ligotajúcou sa metalickou zložkou. Okrem toho, dlho na perách vydrží. Pery rozžiari, osvieži a absolútne nezavadzia. Privítajte novinku Milani Amore Mattallics Lip Creme v niekoľkých atraktívnych príťažlivých ženských odtieňoch. Je ťažké si vybrať. Síce recenzujem požičaný červený, mojím favoritom je fialový.











2 komentáre :

  1. Krásne pery! :) Rúž ti veľmi pristane. :) Ja som veľká fanynka takýchto výrazných rúžov, takže za mňa super! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je naozaj krásny :) pristane ti k čiernym vláskom :) takéto červené až vínové odtiene mám najradšej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť